FAQ

Realizacja zamówienia

Jeśli natychmiast po złożeniu zamówienia poinformujesz nas o zmianie, dokonamy zmiany w Twoim zamówieniu. Jeśli zamówienie trafiło już do pakowania na magazyn lub zostało odebrane od nas przez kuriera, niestety nie będzie już takiej możliwości. W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 578 715 000 lub napisz maila na adres: cs@essentials.com.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały do Was jak najszybciej! Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin roboczych od zaksięgowania płatności. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych. W rzadkich przypadkach, a w szczególności w przypadku zamówień personalizowanych czas wysyłki może się wydłużyć (o szczegółach realizacji informujemy wtedy w indywidualnym powiadomieniu). Zamówienia pakujemy i wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Wysyłka zamówień realizowana jest od poniedziałku do czwartku, ze względu na bezpieczeństwo i warunki atmosferyczne przechowywania przesyłek w trakcie realizacji dostaw przez firmę kurierską.

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi, uzupełnij pole „Nazwa firmy” i podaj dane do faktury. Informacje na temat dodatkowych danych firmowych, niezbędnych do wystawienia faktury VAT umieść w „Uwagach” oraz “NIP”. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „Wysłać na inny adres” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Przesyłka

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas numer przesyłki. Przebieg dostawy Twojej przesyłki możesz sprawdzić na dedykowanej stronie przewoźnika:

Zwrot i reklamacja

Tak. Każdy z produktów w kategorii „Olejki” znajdujących się w naszym sklepie, posiada dokumentację tj. karta charakterystyki oraz certyfikat IFRA. Można je znaleźć na stronie produktu w sekcji „Do pobrania”.

Nasze produkty

Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamawiane na www.essentials.com.pl były odpowiednio zabezpieczone przed wysłaniem i pakowane zgodnie z Twoim zamówieniem. Jeśli jednak dojdzie do uszkodzenia produktu w transporcie, brakuje produktu w zamówieniu lub przesłany towar jest niezgodny z Twoim zamówieniem, możesz złożyć reklamację. W przypadku reklamacji, nie przejmuj się kosztami zwrotu – bierzemy je na siebie. Odbierzemy od Ciebie wadliwy towar i doślemy zgodny z Twoim zamówieniem.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje

Moje konto

Ulubione to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do Ulubionych. Produkty są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu, znajdziesz tam wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni. Szybko i wygodnie.

Kontakt

Wciąż masz pytania?